Slide

IT-tukipalvelut

Jokaisen asiakassuhteemme kulmakivenä on palveleva IT-tuki. Data Cosmosksen Smart™ – asiakkaat saavat oman yhteyshenkilön, joka tuntee tarpeesi ja on helposti tavoitettavissa. Lisäksi kaikilla loppukäyttäjillä on suora yhteys palvelevaan IT-tukeemme. Palvelumme on käytössänne rajattomasti ilman erillisveloitusta.

PROAKTIIVINEN IT-TUKIPALVELU

Me emme veloita erikseen tuesta, konsultoinnista emmekä työstä, saavuttamme aidosti tilanteen, jossa pelaamme samassa joukkueessa tavoitellen samaa päämäärää eli nopeaa palvelua ja ongelmanratkaisua sekä toimivaa IT-ympäristöä.

Data Cosmos Smart™ -palvelukokonaisuuden tukipalvelut sisältävät tietenkin kaikki perinteisen IT-tuen toimminnot, jolloin autamme Teitä aina tarpeen mukaan olipa tarve sitten uusille käyttäjätunnuksille tai käytöntuelle.

Tärkein tehtävämme on kuitenkin pyrkiä ennakoimaan ja sitä kautta ehkäisemään ongelmien synty kokonaan. Tätä varten IT-asiantutijamme valvovat  Data Cosmos Smart™ -palvelukokonaisuuden piiriin kuuluvia laitteita ja ovat aktiivisesti yhteydessä käyttäjiin mikäli ongelmia havaitaan.

 

 

HYÖDYT ASIAKKAALLE

  • Asiantuntijatuki käytössä kaikille käyttäjille
  • Me huolehdimme IT:stä, niin asiakas voi keskittyä omaan ydinliiketoimintaan
  • Ei erillistä veloitusta

Miten ongelmat vältetään jo ennen niiden syntymistä?

Hyvin yleinen tilanne yrityksissä on, että koneet eivät ole aivan tämän vuoden mallia ja työnteko tuntuu tahmealta. Koneen hidastelut johtuvat yleensä keskusmuistin vähyydestä, tallennustilan täyttymisestä tai prosessorin hitaudesta. Näitä kaikkea on normaalin käyttäjän vaikea arvioida ja monesti myös ”sokeudutaan” oman koneen hidasteluun. Vasta kun uusi kone saadaan käyttöön, niin tajutaan entisen koneen hitaus.

Aina ei kuitenkaan tarvitse edes uusia konetta. Data Cosmoksen IT tuki valvoo muun muassa koneiden resursseja (esimerkkikuva oikealla). Kun tietyt raja-arvot ylittyvät otamme yhteyttä asiakkaaseen ja teemme tarvittavat toimenpiteet asiakkaan hyväksynnällä – Ennakoivasti ennen kuin koko kone jumittuu ja työt keskeytyvät kokonaan.

Data Cosmos Smart™ IT -tukipalvelu pähkinänkuoressa

Tuki suoraan käyttäjälle

Rajattomasti käytössä arkisin klo 8-16. Palvelupyynnöt otetaan hoitoon välittömästi ilman asiakkaan aikaa vieviä tiketöintijärjestelmiä .

IT-ympäristön 24/7/365 valvonta

IT-asiantuntijat ja järjestelmät valvovat toimintoja sekä verkkoliikennettä ympärivuorokauden - automaattisesti ja manuaalisesti.

Hallittu kokonaisuus

Ajantasainen dokumentaatio laitteista, ohjelmistoista, takuutiedoista sekä laitteiden käyttäjistä.

Raportit suorituskyvystä

Sovittaessa asiakkaalle toimitetaan raportit IT-jäjestelmän suorituskyvystä ja -tasosta.

Säännölliset kehitystapaamiset

Digitalisaatio etenee huimaa vauhtia. Säännölliset kehitystapaamiset palvelupääliköidemme kanssa varmistavat sen, että käytössänne on aina parhaiten tuottavimmat työkalut.

Ilman mitään lisäkuluja

IT-tukipalvelu on osa Data Cosmos Smart™ palvelukokonaisuutta. Emme laskuta erikseen tunti- tai suoriteperusteisesti tukipyyntöjä tai muita töitä. Läpinäkyvää ja selkeää.

Saammeko olla avuksi?

Ota yhteyttä